L'Infantil A també assegura la classificació pel Campionat d'Espanya

L’Infantil A també assegura la classificació pel Campionat d’Espanya

L’EQUIP SE SUMA AL CADET A I AL JUVENIL A I ELEVA A TRES ELS CONJUNTS DEL CLUB AMB PLAÇA ASSEGURADA.

L’Infantil A del DSV CV Sant Cugat ha aconseguit la classificació per al Campionat d’Espanya Infantil Femení, i es converteix en el tercer equip del club en assegurar la seva presència a les fases finals estatals d’aquesta temporada, després del Cadet A i el Juvenil A, que ja havien obtingut el seu bitllet en els darrers dies.

L’equip ha obtingut la plaça per la via ràpida, en finalitzar primer en la primera volta de la segona fase de la competició catalana. Aquest resultat li garanteix matemàticament l’accés al Campionat d’Espanya, sense necessitat d’esperar a les fases classificatòries posteriors.

El Campionat d’Espanya Infantil Femení es disputarà a Astúries del 27 al 31 de maig, amb seus repartides entre Llanes, Ribadesella, Arriondas i Posada de Llanes. Durant cinc dies de competició, la cita reunirà els 32 millors equips del panorama estatal, en una competició que any rere any concentra el màxim nivell del voleibol de base.

Amb aquesta nova classificació, el club ja compta amb tres equips amb presència assegurada als Campionats d’Espanya, una mostra del treball que es desenvolupa a la base i de la progressió dels equips en les diferents categories.

Tot i això, la temporada encara no està tancada pel que fa a la representació del club en aquestes competicions. La resta de places catalanes es decidiran en les fases de classificació per al Campionat d’Espanya, que es disputaran en les properes setmanes, amb presència d’altres equips del club que també aspiren a aconseguir el seu bitllet.

Així, mentre l’Infantil A, el Cadet A i el Juvenil A ja preparen la seva participació en les cites estatals, el DSV CV Sant Cugat continua competint amb l’objectiu de seguir creixent i ampliar la seva presència en els Campionats d’Espanya d’aquesta temporada.

Entrades relacionades