EL DSV CV SANT CUGAT SUPERA L’ARENAL EMEVÉ I SUMA UNA NOVA VICTÒRIA A VALLDOREIX.
El duel entre el DSV CV Sant Cugat i l’Arenal Emevé ha començat amb màxima igualtat a la pista de Valldoreix. Tots dos equips han mostrat un alt nivell des de l’inici, mantenint-se molt a prop en el marcador durant tot el primer set. En els moments decisius, el conjunt santcugatenc s’ha sabut recolzar en l’encert ofensiu de Maira Westergaard i en la bona distribució d’Inés Victory, que han permès tancar el primer set per 25-22.
El segon parcial ha seguit un guió molt semblant. La igualtat s’ha mantingut durant bona part del set fins que, a partir del 14-14, el Sant Cugat ha aconseguit obrir una petita escletxa que ja no ha deixat escapar, imposant-se finalment per 25-18. Maira ha continuat sent una de les referències ofensives més destacades i Céci ha entrat en joc amb encert en atac. Per part del conjunt lucense, Amelia Portero ha sostingut l’atac visitant, acompanyada per la bona feina de la líbero Marta Llamedo i la solidesa de les centrals, que han mantingut la intensitat del bloc gallec en tot moment.
El tercer set ha continuat sent equilibrat, tot i que l’Arenal Emevé ha aconseguit mantenir-se per davant en el marcador durant la major part del parcial. L’atacant estatunidenca Anjelina Starck ha estat determinant, sumant punts que han acabat marcant la diferència per al conjunt lucense, que s’ha endut el set per 20-25.
El quart set ha començat amb domini visitant, però una gran ratxa de Céci, amb quatre punts directes consecutius, ha canviat la dinàmica del joc i ha permès al Sant Cugat remuntar un parcial que l’Emevé tenia controlat. Amb l’impuls del públic de Valldoreix, el conjunt local ha sabut mantenir l’avantatge fins a tancar el set per 25-21 i segellar la victòria per 3-1.








