EL DSV CV SANT CUGAT TORNA DE MELILLA SENSE PREMI.
El DSV CV Sant Cugat torna de Melilla sense premi en un partit intens i ple d’alternances que ha acabat caient del costat local per 3–1. El duel ha mostrat moments de bon nivell de les catalanes, però també fases on el CV Melilla, amb un bloc molt físic i ple de recursos, ha sabut imposar el seu ritme en els trams decisius.
El primer set ha estat un preludi del que acabaria sent el guió global del partit: ritme alt, intercanvi de cops i un final ajustat que s’ha decantat pel Melilla (27–25). Tot i el bon encaix ofensiu de les santcugatenques i la solidesa de jugadores com Maira Westergaard i Jana Durán, les locals han estat més resolutives en els punts decisius, especialment en el bloqueig.
En el segon parcial, les catalanes han sabut reaccionar amb caràcter. Amb un joc més fluid i una aportació col·lectiva notable, amb aparicions importants d’Inés Victory i Céci, el Sant Cugat ha capgirat un desavantatge de 19–16 per endur-se el set amb autoritat (22–25). Ha estat el moment de més control i continuïtat de les visitants.
El tercer set ha començat igualat però aviat el Melilla ha imposat el seu físic a la xarxa i ha aprofitat els errors no forçats del Sant Cugat. Les locals han trencat el parcial amb una gran sèrie al servei i una notable presència ofensiva per obrir una escletxa que les catalanes ja no han pogut reduir (25–17).
El quart set ha seguit un patró semblant: les santcugatenques han intentat mantenir-se vives en l’intercanvi, però el Melilla ha marcat diferències amb un bloqueig molt productiu i una alta eficàcia en atac. Tot i els intents de reacció, el tram final s’ha tornat a tenyir de blau i el partit s’ha tancat amb un altre 25–17 favorable a les locals.
Malgrat la derrota, el DSV CV Sant Cugat es manté segon classificat a la general, un signe de la regularitat i el creixement de l’equip en aquest inici de temporada. Els pròxims partits seran una nova oportunitat per reforçar sensacions i mantenir el bon rumb del projecte.



